Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Tuppade av

drammen8

Natten till igår arbetade jag 13,75 timmar utan rast och det tog visst musten ur mig… 🙂

Lade mig tidigt igår kväll för att läsa en stund innan lampan släcktes, varmt hade vi så klädseln var lika med noll. Vaknade vid 02-tiden i natt och hade inget minne av att jag läst. Det hade jag förmodligen inte heller, boken låg bredvid mig… mobilen låg inte på laddning som bruklig under natten och dörren till mitt rum var vidöppen.. Alltså tuppade jag nog av så fort jag la ned huvudet på kudden… Släckt lampan hade jag i alla fall gjort?

Oroväckande? Nja, jag tar det inte så… tycker mest det är litet roligt… Nu är jag i vart fall utsövd och  ska nog klara fyra mer ”vanliga” arbetspass på knappt 10 timmar/natt. 😉

Kommer dock inte ta fler sådana förlängda nattpass… kroppen säger mig att ungdomsåren är förbi! Som det kan bli…

Kommentarer till: "Tuppade av" (7)

  1. Vilket mastodontpass! Inte undra på att du slocknade direkt. Skönt att få sova ut i alla fall.

    Kram

  2. Och när kroppen vill sova så sover den!

  3. Lät i jobbigaste laget.

  4. Inte bra med sådana pass. Bra däremot att du insett att du inte ska ta flera.

  5. Per-Anders sa:

    Arbetspass..? Hade inte du gått i pension? Bäst mår man om man lyssnar på kroppens signaler. 🙂

Kommentera

Etikettmoln

