Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Underbar sommar

drammenkväll

Det här årets sommar har haft allt vad jag kan önska, i stort sett.

Mycket ledighet, sol, värme, tid för fotografering, tid för reflektion, tid för läsning och så resa till Norge för att fylla på både upplevelsebanken som plånboken. Jag har varit mycket i Drammen tidigare, men aldrig på sommaren, det var den årstid som saknades. Tyckte Drammen var vackert tidigare… men i år med många promenader och vackert väder i stort sett varenda dag så är jag väldigt imponerad av denna lilla stad. Här finns mycket promenadvägar och det gillar jag.

Jag har ”värsta” arbetsperioden bakom mig, det har varit intensivt. Resten av tiden jag ska vara här har jag inte så mycket nätter att jobba så det blir säkert än mer uplevelser.. 🙂

 

Kommentarer till: "Underbar sommar" (5)

  1. Jag har också haft en arbetande sommar, framtill för 2 v sedan. Nu är det återhämtning som gäller. Önskar dig fortsatt fin sommar!

    • Jag önskar dig verkligen en bra, solig, avkopplande och vilosam semester. Tror du behöver det efter ett års slit i vården… 🙂

  2. Norge är så vackert tycker jag. Kan tänka mig att du trivs där

    • Jo, jag upptäcker att jag trivs kanonbra i den här byn. Har gjort det varje gång jag varit här, men i ssommar har det verkligen förstärkts.

  3. Så härligt att du är nöjd med sommaren! Jag ska väl inte heller klaga men vissa orosmoment har det ändå varit…

Kommentera

Etikettmoln

