Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Fiskgryta

piren

Var på piren i Jönköping igår kväll tillsammans med en kompis. Vi åt en fantastiskt god fiskgryta. En sådan supergod maträtt, gott vin och trevligt sällskap. Det är livet det!:-)

Rekommenderas till alla jönköpingsbor eller till folk som besöker Jönköping under sommaren… 🙂 Pirens restauranger är nämligen endast öppna under sommaren.

Kommentarer till: "Fiskgryta" (10)

  1. Nu blev jag ännu hungrigare…

  2. Åh, vilka minnen som väcks. Ute på piren har jag ätit mycket gott.

  3. Piren är fint och mysigt men nu var det nog … åtminstone två år sedan jag var där. Tiden går fort. Hmm… Kan ibland tycka det skulle vara trevligt om någon av restaurangerna hade öppet lite längre på året fast det skulle väl kräva andra lokaler. Tänk vad gästerna skulle få pälsa på sig annars. 🙂 Soppan ser verkligen god ut. Trevlig helg!

    • Om de hade året-runt-öppet kanske det förlorade mycket av sin charm för oss jönköpingsbor? Visst är det mysigt… Jag var där två gånger samma dag, men vi besökte inte samma restaurang båda gångerna… 🙂 Två gånger samma dag, det har var det premiär för!

Kommentera

Etikettmoln

