Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Grekland

dkmat

Igår fick jag tips av Maria, en bloggvän, om ett TV-program som lät sevärt. Jag tar mig friheten att länka till hennes inlägg, hon beskriver innehållet bra och jag tar genvägen som är den enklaste lösningen för mig.

Idag har jag tittat på programmet och fann det mycket intressant, t.o.m jätteintressant – och vackra vyer…

Se gärna programmet om du är intresserad av främmande kulturer, länder o.dyl.

Kommentarer till: "Grekland" (3)

  1. Tack för tipset. Ska kolla länken.

    Trevlig kväll!

  2. Sådana program gillar jag. Ögat njuter och mycket intressant. Hann inte se hela så jag får ta resten en annan dag eller varför inte se hela en gång till. Tack för ett bra tips. Ha det gott!

Kommentera

Etikettmoln

