Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Höst i Sverige

host2

Höstfärger är läckra! Temperaturen sjunker, regnrusk är att vänta… En del gillar hösten, andra inte…

host10

Hur man än gillar eller ogillar hösten så finns det en sanning jag gillar skarpt. För varje dag så närmar vi oss våren… 🙂

 

Kommentarer till: "Höst i Sverige" (9)

  1. Absolut. Men först ska vi njuta av vintern 🙂

  2. Jag tycker om årstidsväxlingarna och gillar hösten med alla färger som du fångat på dina foton.

    • Jag uppskattar höstfärgerna, första halvan av oktober är ofta ett enda färgsprak. Däremot gillar jag inte mörkret.. Ser dåligt nog ändå! 🙂

  3. Det ska jag lägga på minnet. Riktigt trösterikt att tänka så. Men det kan vara skönt med en lten innesittarperiod också med mörka kvällar. Kram

  4. Du är härlig. De orden ska jag försöka minnas. Höstens färgprakt är underbar.

  5. Älskar hösten! Med förståelse för de som gör denna härliga varianten på sin vårlängtan … Färgrika hälsningar från norrheten 🙂

  6. Fina höstbilder även där! Kul att se hur bra du trivs i Stockholm. Jag förstår dig, det finns ju så mycket spännande saker där.

Kommentera

Etikettmoln

