Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Godmorgon

gastan4

Om jag inte sover alltför länge idag så tar jag en runda in till centrum igen… 🙂

Trevlig helg till er alla! Här ser det ut att vankas en vacker dag, solen skiner… Hög och klar luft, inte så kallt, litet blåsigt var det under min vandring hem från pendeltåget… Än så länge är hösten väldigt njutbar! Har kommit på att jag glömt mina handskar hemma, nu är det på gränsen till att vandra utan handskar eller med handskar under morgnar och kväll. Men kanske jag kan finna en affär som för dylika ting i den här staden… 🙂

Det är ganska svårt att packa för två årstider, tycker jag, trots att jag tränat under fem år!

Kommentarer till: "Godmorgon" (14)

  1. God morgon trevlig helg med eller utan handskar!

  2. Hugos matte sa:

    Hoppas att det blir ett trevligt centrum -besök!
    Här i Jönköping har blåsten avtagit och det är soligt och fint väder idag.

  3. Solen skiner även vid Vätterns strand. 14 grader och lördagen ser lovande ut. Ha det gött!

  4. Glad lördag!

  5. Jag läste det här nyligen:
    ” Nu börjar den jobbiga klädperioden, att bestämma om man ska frysa på morgonen eller svettas på eftermiddagen.”
    Ligger lite i det.

  6. Bra med handskar, för visst kan det bli lite kyligt såhär på höstkanten . Det är ju oktober så ….bäst att börja klä på sig. Fina dagar men kyliga nätter.

    Kram från mig.

  7. En av fördelarna med att vara pensionär är att man kan välja när på dan man går ut. Idag väntade jag tills det var lite varmare

  8. Det tar lite tid innan man vänjer sig vid att vara förberedd för annat väder. Känns inte riktigt bra att börja med vantar eller handskar än, men man har väl inget val. Kram

Kommentera

Etikettmoln

