Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

WordPress försämring

Jag vet att några inte lyckas kommentera på min blogg längre, skriva och sända går, men kommentarerna går inte fram.

Är det några fler wordpress.com-användare som råkat ut för samma sak. Går dessa in på sina facebookkonton och därifrån besöker min blogg kan det kommenteras utan problem!

Bra om jag får respons, för jag ska skriva till WordPress för att få ordning på detta. Kan tillägga att jag inte tagit hem den nya  versionen av WordPress, jag har kollat in den, men gillar den inte. Ligger problemet där, måntro!

Kommentarer till: "WordPress försämring" (23)

  1. Jag hittade kommentarer som fastnat hos mig häromdagen, annars har jag inte märkt något konstigt.

  2. Ser dock att min kommentar ”inväntar granskning” här. har du haft så förut?

  3. Det var så hela helgen för mig.

  4. Jag vägrar den nya editorn, men har inte märkt några problem.

    • Tack för informationen! Jag kör med den gamla också… Undrar vad som är så fel hos mig, det verkar inte vara fler som har problem?!

  5. Just nu fungerar det bra för mig. Jag får de också via mail och nån gång upptäcker jag att jag har missat det i flödet.
    För några månader sen hade jag ett större problem när WP hängde sig. Jag använder normalt min app(IPhone ) men ett tag fungerade bara web-varianten via Safari. Lite knöligt eftersom den inte är gjord för smartphones

    • Just det, man kan ställa in så man får även via email. Det har jag valt bort, men kanske inte så dumt nu när jag upptäcker att jag inte får allt som skrivs! Fram tills det här började för ca 1 månad sedan så tyckte jag att wordpress.com fungerade utmärkt. Jag har hoppats att det här ska vara övergående, men jag börjar tvivla.

  6. Jag har noterat att mina kommentarer hamnar i skräpposten eller för granskning hos vissa wordpressbloggar. Väldigt irriterande minst sagt… Får se om det fungerar här hos dig?

    Ha en bra kväll!

  7. Då ska vi se ifall det kommer fram någon kommentar. Det har funkat förr i alla fall.
    Ha en bra torsdag!

    🙂

    • Din kommentar går fram, de flesta gör ju det som väl är. En och annan som jag vet skrivit och det inte kommit fram så jag kan se dem.

  8. Då är det tydligen inte bara blogspotbloggar som strular. Jag funderade på att gå över till WP, men nu får jag nog ta mig en extra tankeställare.

Kommentera

Etikettmoln

