Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Badväder?

vattenkopia

Nej, det är inte badväder än, men snart så…

Kommentarer till: "Badväder?" (13)

  1. Det var visst badväder idag! 😎

  2. Hm… Här i Norrland har vi fortfarande rätt mycket snö och ganska långt kvar till behagligt badväder.

    • Vi har fått litet snö i kväll, trots att det var så underbart väder under förmiddagen! Men den här snön försvinner snart igen, misstänker jag.

  3. Haha… tror inte att du är någon storbadare i kalla Vättern. Eller också har jag VÄLDIGT fel! Ha en god vecka!

    • Storbadare är jag inte, men det är faktiskt inte så himla kallt där jag tog bilden… Vi har ganska långgrunt mot många andra ställen utmed Vättern! 🙂

  4. Det närmar sig i alla fall 😀

  5. Hahaha! Optimist!!!!!

  6. Brr, lite för kallt för det men helt klart en vacker bild och snart så… Kanske man kan ta sig ett dopp. 🙂

Kommentera

Etikettmoln

