Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Flott ska de vara!

bubbelbad

Det är en fräsch och bra lägenhet jag bor  i just nu, bubbelbad t.o.m.

Tyvärr, jag skulle hellre vilja ha en vanlig dusch, det är mer praktiskt. Men absolut ska jag testa det här badet, det tar dock tid innan jag fått knas på alla kranarna. Det jag inte gillar är att det tar så mycket tid att bada, inget för mig när jag ska iväg på jobb.

Men flott är det… 🙂

Kommentarer till: "Flott ska de vara!" (8)

  1. Finns det inte dusch oxå?

  2. Du ska ju inte ligga i det före jobbet, utan efter… Då kan du njuta och slappna av. Hur länge som helst.

  3. Nämen …. 🙂

  4. Men åhh, precis vad jag skulle vilja ha 🙂

Kommentera

Etikettmoln

