Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Internetproblem

Blogg100 är inget för mig i år. Jag hann endast börja. Bättre lycka ett annat år.

Internetuppkopplingen bröts för någon vecka sedan och hittills har ingen lyckats lösa problemet. Förmodligen måste något proffs komma hit.

Jag återkommer när det blir enklare att blogga igen. Att skriv inlägg via mobilen  är inget för mig mer än i nödfall.

Kommentarer till: "Internetproblem" (12)

  1. Då förstår jag din frånvaro. Hoppas det löser sig snart.

  2. Trist när tekniken krånglar!

  3. Vilken otur men vissa saker råder man inte över. Hoppas det tekniska ordnar sig.

  4. Har du ingen bärbar dator? Så du kan använda mobilen som Hotspot?

    • Visst har jag en bärbar med mig. Vet dock inte hur jag gör för att koppla upp den med mobilens internetanslutning.

      • I dina inställningar i mobilen finns det oftast under mobildata. Där ger du mobilen tillstånd att fungera som wifi för andra enheter. Det använder jag mycket när jag reser eller vill sitta ute i solen och jobba 🙂

      • Tack Maria, ska testa omtag hittar rätt och kommer ut på linjen 😎

  5. Usch, vad tråkigt. 😦 Hoppas det löser sig.

  6. Per-Anders sa:

    Hoppas uppkopplingen blir på bättre humör snart.

  7. Så bra du gav livstecken från dig! Lycka till med proffset!
    🙂

  8. Hoppas du snart får ordning på internetuppkopplingen igen!

  9. Så trist! Hoppas det löser sig snabbt.

Kommentera

Etikettmoln

