Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Vårdagjämning

Igår satt jag och solade på Djurgården.

Idag är det vårdagjämningen hörde jag på radion och då ser det stundtals ut som på bilden utanför fönsterrutan. Ja, lika bra det kommer nu… Låt våren komma sedan, med besked.

Kommentarer till: "Vårdagjämning" (12)

  1. Var det bättre i Stockholm i helgen, så är det nog bättre här idag. Än så länge har jag inte sett till någon snö 😉

  2. Så såg det ut här också i morse 😕

  3. Samma här. Jättefin vårlig helg.
    Idag snöväder. Men det gööör inget. Det är bara mars än och i april blir det aprilväder om allt är som det ska.
    Men så klart njuter jag av vårvärmen de dagar det är varmt…..

    • April kan vara hur som helst på mina breddgrader. Antingen jättemycket snö, men det är några år sedan, eller barmark och löfte om våren. 🙂

  4. Här är det ganska normalt vårdagsjämningsväder. Inget som man måste skynda sig ut i… men ok. Ha en god kväll, denna nyårsafton för många av våra invandrargrupper. Märker du av persiska nyårsfirandet i Stockholm?

    • Nej, inte har jag märkt av något nyårsfirande. Å andra sidan har jag mest varit hemma, städat o tvättat och sedan sovt inför nattarbete. 🙂

  5. Det går två steg fram och ett tillbaka 🙂

  6. Vad säger du om idag då?…

  7. Väder är väder
    och kläder är kläder
    våren oss gäcka
    snart sitter den ändå som en smäcka
    🙂

Kommentera

Etikettmoln

