Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Fotoinlägg idag

Idag blir det ett fotoinlägg. Alla bilderna tog jag under mitt besök  på Valdemarsudde.

Efter det här besöket ska jag aldrig tänka att jag bor onödigt stort… 🙂 Snacka om ytor och om vackert läge!

Ännu ett verk av Joan Miró.

Vackert läge, trädgården är säkert sevärd sommartid.

 

Kommentarer till: "Fotoinlägg idag" (6)

  1. Jag var där i söndags. Det var så vackert ute att det var trist att gå in.

    • Visst är det vackert där. Jag ser fram emot att möta våren, i alla fall delar av den, här i Stockholm. Ska hem till Småland och kolla posten, deklarationerna en runda bara.

  2. Har varit på udden och promenerat… men inte varit inne i konstmuseet. Promenerar hellre ute på Djurgården än i centrum…. sådan är väl en lantis som jag. Svanbilden är helt ljuvlig.

    • Så´n är lantisen Anna-Lena, men lantisen Mia känner sig nöjd med att börja känna sig hemma i vissa kvarter i alla fall.

  3. Härliga foto! Har själv aldrig varit där men tänkt många gånger att åka dit.
    Önskar dig en bra dag, låt dig inte luras 🙂
    Kram

Kommentera

Etikettmoln

