Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Snus och popcorn

Idag drog jag ut sängen ordentligt i rummet för att städa under den, det börjar närma sig hemdags för mig. Blev litet full i skratt över vad jag fann där – flera små portionssnuspåsar och några popcorn! Plus damm. Dammet har jag varit med om att samla där, men  snuset och popcornen är jag helt oskyldig till.

Det är inte första gången jag finner saker under sängar som avslöjar att det inte alltid städas så väl efter genomförda uppdrag när bemanningsfolk är ute och rör på sig. Den upptäckten jag gjorde idag förklarar vad det är för fläckar på madrassen, någon har förmodligen somnat med en påse i munnen och när snusaren hade somat så halkade den visst ur ”rätt läge” 🙂

Kommentarer till: "Snus och popcorn" (6)

  1. Fy så äckligt.

  2. Hellre sängsnusning än sängrökning

  3. Känns inte så fräscht, det där…

Kommentera

Etikettmoln

