Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Datorkrasch

Japp, så illa är det. Snart hemma, återkommer då

Kommentarer till: "Datorkrasch" (11)

  1. Ååå, vad tråkigt!

  2. Åh nej.. det är så tråkigt med krånglande datorer. Min har uppfört sig knepigt sedan jag installerade w10. Kommer inte åt mitt Officepaket efter det och det gör mig såååå frustrerad. Jag inser att min dator kanske behöver bytas ut ..och att den kanske är på väg att krascha.
    Hoppas det löser sig.

  3. Nä, fy … så tråkigt 😦
    Hoppas att det läser sig någorlunda smärtfritt.
    Kram

  4. Men vilken otur 😦

  5. Oj, vad tråkigt. Hoppas det ordnar upp sig!

  6. Hej Mia!
    Tänkte titta in och önska dig en glad sommar! När datorbekymren lagt sig 🙂 jag kommer fortsätta bloggpausa, men har gjort några inlägg kring min konstutställning om du har tid och lust 🙂
    Må gott!

    • Ja, Tove, jag kommer gärna på besök till din blogg. Den senaste tiden har det blivit litet si och så både med bloggande som med att läsa bloggar och mycket annat. Jag kommer att läsa ifatt på din blogg när jag har en bra dator igen…

      Trevlig sommar till dig också!

Kommentera

Etikettmoln

