Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Sommarpratarna

Jag kommer med all säkerhet att lyssna till många av årets sommarpratare. Vid en första titt på listan så är några självklara sådana som ”dig ska jag inte missa”.

Här är namnen jag inte missar: Rickard Söderberg, Negra Efendic´, Malin Persson Giolito, Janne Josefsson, Tommy Ivarsson, Jerzy Sarnecki samt Magda Gad.

Den programvärd jag ser allra mest fram emot är Negra Efendic´- en kvinna som jag lyssnat på tidigare vid besök i Huskvarna. Mina tankar efter den kvällen kan du läsa om här.

Brukar du lyssna på sommarprogrammen? Har du kollat in årets lista och har du några favoriter där som du absolut inte vill missa?

Det skulle inte förvåna mig om jag finner någon ny ”favorit” som jag inte har några förväntningar på alls. Ofta är det så, tycker jag.

Kommentarer till: "Sommarpratarna" (6)

  1. Anna-Lena sa:

    Jag får absolut lägga till Negra Efendic´ på min lista. Läste ditt gamla blogginlägg om henne och blev genast intresserad.

  2. Tarja Halonen ser jag fram emot. Men mest ser jag fram emot att bli överraskad av de jag inte känner till så väl.

    • Fann hon också med i listan? Ja, henne ska jag också lyssna på även om hon inte hamnade i min lista.

      • Jag brukar skriva ut listan. Går inte att komma ihåg alla.

      • Nej, det går inte, men jag lyssnar på P1 om jag är inne. Däremellan brukar jag kolla i P1.play, jag vet inte vad det heter… är så van att skriva svt.play… men här är det ju P1 det handlar om… 🙂

Kommentera

Etikettmoln

