Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Söndagsintervju

Idag lyssnade jag på radions ”Söndagsintervju” där Tommy Körberg var intervjuoffret.

En urduktig artist med en brokig bakgrund som ”säger som det är”, förstår inte problemet med det. Det är en man som är behaglig att lyssna till såväl när han intervjuas som när han står på scen och sjunger. Den som vill kan lyssna till intervjun här.

Kommentarer till: "Söndagsintervju" (5)

  1. En världsartist. 🙂 Annars har han väl ett brokigt liv bakom sig med en hel del offentliga felsteg. Det finns en baksida med att vara kändis. Fällorna är flera. En av dem är att många väljer att fira både fram och motgångar, lite väl mycket. 😉

    • Oavsett hans privatliv så kan ingen ta ifrån honom hans karriär inom musiken. Jag gillar honom väldigt mycket. Visst, han hamnade i drogernas klor men tog sig ur det hela också. En prestation även det, kan jag tycka.

  2. En duktig artist på många vis!

  3. Gillaknappen intryckt 🙂

Kommentera

Etikettmoln

