Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Regn, regn…

Idag får det bli full regnutrustning när jag ger mig ut. Ska göra det så snart som möjligt, det kan vara ganska skönt att vistas utomhus även när det regnar – om det än inte lockar ut mig precis. Igår hade vi ordentlig blåst här, det blåser idag också, tror jag, men inte lika intensivt!

Önskar er en fin helg! Som ni ser försöker jag få snurr på bloggen.

Kommentarer till: "Regn, regn…" (8)

  1. Bra där! Ska ta en korttur också. Gott att få frisk luft!

  2. Blåsten är här idag! Ska ta en promenad om någon timme och vara rejält påklädd.

  3. Hoppas promenaden blev skön trots regnet och blåsten. Men med rätt kläder klarar man det mesta 😀

  4. Här slapp vi ju undan det värsta, tacksamt.
    Hoppas promenaden utföll till belåtenhet.

    Ha en fin kväll nu.

    • Absolut utföll promenaden i efterhand. Även om alla promenader inte gillas under utförandet gillas de väldigt mycket efteråt 😉

Lämna en kommentar