Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Erotiskt!?

Jag har snöat in på vykort sedan jag gick med i Postcrossing. Kollar vykort vart jag än drar fram. Många vackra har jag köpt, en del roliga osv.

Önskemålen av vad för slags vykort folk vill ha skiftar väldeliga. En del vill ha tåg, kvinnor, män, folk i arbete, mat, någon vy från hemtaden osv. Kortet här ovan har jag tänkt skicka till någon som önskar erotiska bilder. Hoppas hen har humor!

 

Kommentarer till: "Erotiskt!?" (15)

  1. Det finns många kul vykort och en del med humoristisk text på också. Sådana gillar jag. Kram

    • Jo, text på svenska försöker jag inte sända, men har gjort det med min egen översättning till. Det finns många vackra, roliga, stolliga vykort…

  2. Haha! God idé!

    • Ja, vad gör man när man inte har något erotiskt i vykortsväg. Det är inte så lätt att finna, när man söker. Dessutom så är det inte säkert att det jag uppfattade som erotiskt tilltalande skulle gillas av mottagaren! 🙂

  3. Vad är postcrossing?

  4. Ha ha ha … 😀
    Jag måste nog säga om att jag hade blivit lite besviken om jag bett dig om ett erotiskt vykort och fått det där … men humorn finns ju där och det är något som man alltid kan uppskatta 😉

    Kramis

  5. Haha. Tur att jag bestämt mig för att vänta med postcrossing… iaf tills jag känner att jag kan gå in för vykort med samma engagemang som du. Supersexig bild…hahaha.. kul….!
    Hoppas att eksemet ger sig! Alltid jobbigt med svidande, vattrande klåda. Kommer gärna och hämtar stolen en dag innan skolan börjar… Ha det gott… och fortsätt leta kort.

    • Som pensionär förfogar jag över min tid… 🙂

      Jo,exemet snart borta för den här gången. Undrar när skolan börjar igen? Vi får försöka få till en dag som passar oss båda. Kul, då blir det två träffar i år!

Lämna en kommentar